tirsdag den 16. oktober 2012

Workplace, Jesper Went By & Visit from home

Tirsdag d. 16/10-2012.

I dag har jeg haft en af de rigtig gode dage med særlige besøg. Selvom den første uge var fyldt med helt specielle oplevelser og helt fuldendte erfaringer. Jeg har her i dag først haft besøg på min workplace af min lærer, fra Herningsholm Erhvervsskole, Jesper Kvistgaard, der har været rundt på min, knap så store virksomhed, og har set hvad jeg laver og hvilke evner jeg kommer til at skulle bruge.

Derudover fik han en rigtig god samtale med min chef, Paul Marsh, om hvorvidt virksomheden fungerer, hvad han vil lære mig og hvordan jeg kan få flere forskellige erfaringer og oplevelser med hjem til Danmark. Det var desuden rigtig godt at få besøg hjemmefra, og at snakke dansk med en man kender, på et sted, hvor man i forvejen har vendet sig selv til at snakke engelsk fulltime.

Min arbejdsdag har forløbet med flere forskellige typer arbejde, såsom at få afhentet materialer nede af Attercliffe Road og platter til rustfrit stål, til at stå ved en CNC-drejebænk.

Da jeg nærmede mig fyraften blev opnmærksomheden på uret mere og mere fokuseret. For jeg ville få besøg hjemmefra fra min egen familie. Da min far skulle til møde ved en engelsk virksomhed i nærheden af Sheffield, havde vi på forhånd bestemt at vi skulle have aftensmad sammen efter jeg kom hjem fra arbejde af. I stedet ville min far og lillebror komme og hente mig direkte fra min workplace! Tro mig, det var to skønne ansigter at gense, da jeg i forvejen havde opbygget en smule hjemve! At have denne aften sammen med min far og lillebror har dog ladet mig op til at kunne fortsætte mit fokus på min workplace, ligesom livet har i Sheffield!

Det har været endnu en virkelig hændelsesrig dag der har været fyldt med endnu nye indtryk, et besøg fra Jesper og et særligt dejligt gensyn med to særlige personer hjemmefra!

Vi 'blogges' snart ved igen :)

Mvh. Christian Øllgaard, Sheffield

Ingen kommentarer:

Send en kommentar