onsdag den 17. oktober 2012

3rd Day At Workplace, In A Hurry & Not Happy With Spicy Foods

Onsdag d. 17/10-2012

Jeg har igen i dag haft en super god dag her i Sheffield! Dog startede dagen med en ordentlig omgang regn der gjorde morgenens gåtur ned til bussen til en våd affære - så kan selv den korteste gåtur føles som en maraton når man ikke har en paraply.

Dagen på Majestic Engineering forløb også meget godt med de stadig meget venlige kollegaer og flere forskellige arbejdsopgaver. Jeg ved f.eks. hvad jeg skal lave i hvert fald indtil weekenden, da jeg efter middagspausen startede på en serie af 500 emner der hver især tager ca. 7-8 minutter. Tiden føles dog stadig meget kort da jeg føler at den ene dag tager den anden.

Efter fyraften skulle det gå hurtigt med at komme hjem da vi alle seks skulle ud og spise med vores lærer på Herningsholm, Jesper. Vi skulle mødes omkring kl 18:30 ved Sheffield Interchange, og når jeg får fri kl 16:00 tager det omkring fem kvarterer at komme hjem til 37 Roach Road, for så derefter at skulle i bad og skifte tøj, for så til sidst at bruge et lille kvarter på at komme ind til City Center. Men ud over travlheden med at komme frem har vi haft en rigtig hyggelig aften, hvor vi var på en Indisk Restaurant (det var en knap så vellykket oplevelse for mig med så krydret mad), som vi nød at være på hvor vi så herefter sluttede dagen af med hyggelig snak over en enkelt pint på The Howard.

Alt i alt endnu en rigtig godt og oplevelsesrig dag her i Sheffield. Som altid kan jeg ikke vente med at komme i gang imorgen igen.

Jeg håber på at jeg får det ordnet for imorgen vil jeg have billeder til jer af Majestic Engineering så i også kan få sat billede på hvordan det ser ud der hvor jeg arbejder :) Vi 'blogges' snart ved igen!

Mvh. Christian Øllgaard, Sheffield

Ingen kommentarer:

Send en kommentar