mandag den 15. oktober 2012

First Day At Workplace & Them Bloody Busses!

Mandag d. 15/10-2012

Så har jeg haft min første arbejdsdag på Majestic Engineering! Et helt fantastisk lille sted med tre medarbejdere og 6 maskiner. Ejeren der hedder Paul Marsh og hans to ansatte, der begge hedder Dave, har taget rigtig godt imod mig og de har været meget hjælpsomme med at få mig igang med mit arbejde på virksomheden. Jeg har i dag arbejdet med en del småemner. Jeg har derudover også stået ved fræseren i formiddags.

Da jeg så stod af bussen her fra morgenen af begik jeg en lille bommert da jeg stod for sent af bussen og skulle derfor gå et rigtig langt stykke vej igen som sidste gang. Dog gjorde det ikke noget da Paul sagde at det var iorden at komme lidt for sent den første dag. Så imorgen vil jeg være helt klar over hvordan jeg kommer frem i tide til min arbejdsplads!

Jeg har ikke haft muligheder for at tage billeder af stedet i dag, men jeg vil i løbet af de næste dage få taget nogle billeder så i også kan få at se hvordan stedet er :)

Alt i alt en rigtig dejlig 1. arbejdsdag og sådan som det har gået i dag, tegner det rigtig godt så jeg forhåbentlig får 10 rigtig gode arbejdsdage på Majestic Engineering!

Mvh. Christian Øllgaard, Sheffield

Ingen kommentarer:

Send en kommentar