mandag den 22. oktober 2012

Last Week, The Majestic & Even More Football!

Mandag d. 22/10-2012

Alle seks lærlinge har i dag startet på den sidste uge, det er utroligt som tiden går herover! Vi rejser hjem på søndag d. 28/10, og det er utroligt at kunne sige at der med et fingerknips er forsvundet tre uger!

I dag har jeg været rundt omkring og lavet flere forskellige ting på Majestic, lige fra at stå ved fræser til at hjælpe med at få tømt spåner ud af det hyggelige værksted. Paul Marsh har nemlig den aftale med nogle personer der kommer og henter alle spåner fra værkstedet omkring to gange i ugen, så for at få beholderen ud med spåner skulle vi alle hjælpe til.

Udover det kom Paul hen til mig og spurgte mig om jeg ville med ham og hans familie ind for at se fodbold imorgen (tirsdag). Jeg tænkte med det samme 'Ja selvfølgelig ville jeg da det!' og denne gang skal jeg ind og se Sheffield United som er det andet af de to storhold i Sheffield. For 4-5 år siden var Sheffield United i Premier League, men siden da har det gået lidt skidt for sig og de ligger nu i League 1 (2. Division) på en rimelig 3. plads. Så imorgen skal jeg med hjem til Paul for at spise sammen med hans familie for derefter at tage til fodboldkamp på Bramall Lane i Sheffield mod Walsall FC. Selvom det er League 1. United spiller i er der altså stadigvæk plads til 32.000 tilskuere på deres Stadium! Efter de første to kampe jeg har set og oplevet herover kan jeg love jer for at jeg er klar til den tredje!

Der vil forhåbentlig komme nogle rigtig gode billeder fra denne kamp og nogle gode ting at fortælle! Vi blogges snart ved igen, og indtil da må i have det rigtig godt :)

Mvh. Christian Øllgaard, Sheffield.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar