fredag den 19. oktober 2012

Workplace, Dinner With School & Hillsborough

Torsdag d. 18/10 og Fredag d 19/10-2012

Igår (Torsdag) havde jeg endnu en dejlig dag på Majestic hvor Paul og de to Dave'r som hver dag har været flinke og venlige overfor mig. Jeg skulle med den ene Dave ud at køre for at levere nogle emner til SMS Meer som ligger ude ved Chesterfield, en lille halv times køretur. På vejen hjem skulle vi så forbi et metal-lager for at hente noget materiale med hjem til værkstedet.

Jeg fik lidt før fri for at kunne nå en tidligere bus hjem til Roach Road da vi alle seks elever skulle ud og spise middag på Restauranten Strada med lærere og ledere fra Herningsholm Erhvervsskole. Det var en rigtig hyggelig aften i deres selvskab og vi fik snakket rigtig meget om vores oplevelser og erfaringer herover fra Sheffield og omegn. Her kunne vi virkelig også mærke hvor stor en interesse de har i vores daglige gang.

I dag (fredag) har jeg også været ude og køre med Paul for at aflevere værktøjer. Jeg har derudover også stået ved CNC-drejebænken. I spisepausen var vi nede og hente tre sandwicher, da den ene Dave har haft fri i dag. Sandwichen var virkelig lækker så det siger spar to. Den var med æg, bacon, pølser og tomat - en helt igennem godkendt spise!

Her til eftermiddag skal vi igen gøre os klar til at vi skal ud. Denne gang skal vi noget helt specielt! Vi skal ud på det historiske Hillsborough Stadium for at se Sheffield Wednesday mod Leeds i Championship League! For pokker hvor jeg glæder mig, også som Liverpool-fan var det på det Stadium der engang døde 96 Liverpool-fans pga. en fejl med ståpladser. Det vil uden tvivl blive en helt særlig oplevelse at være på et fyldt stadion med 39.000 tilskuere til en kamp mellem to store rivaler! Der skal nok komme billeder herfra :)

Det var alt for nu, jeg opdaterer snart igen! NU har jeg også billeder fra min workplace, Majestic Engineering!

Mvh. Christian Øllgaard, Sheffield!




Længst til venstre har vi Paul Marsh, ejeren af Majestic Engineering. De to andre herrer hedder begge to Dave. Så problemer med at huske hvad de hedder har været ikke-eksisterende :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar