søndag den 28. oktober 2012

Last Day In Sheffield, The Last Full Monty & Saying Goodbye

Søndag d. 28/10-2012.

I dag er vores sidste dag i Sheffield. Christian og jeg har været nede på Cafe Marco for at få vores sidste omgang Full Monty til morgenmad her i formiddag. Om et par timer bliver vi kørt til B&E's kontorer af Jav for at mødes med de andre og sige farvel til vores værtsfamilie. Vi vil så blive kørt til Manchester Airport hvor vores fly vil tage os til Danmark hvor vi lander i Billund omkring kl 22 i aften dansk tid.

Det har været en af de største oplevelser i mit liv som vi nu har afsluttet. Jeg ser tilbage på den her tur og tænker på vores værtsfamilie og mine kolleger på Majestic. Det hele har været ekstraordinært. Men som man siger, ude kan være rigtig godt - hjemme er bare bedst. Derfor ser jeg nu også frem til at komme hjem efter tre fantastiske uger herover!

Jeg har herunder sat et billede ind af min værtsfamilie fra 37 Roach Road. Javvina og Tyrone og deres to børn Ji og Jet - nogle rigtig varme og behagelige mennesker!

Tak for den her gang England, det har været den største fornøjelse! Vi ses hjemme i Danmark allesammen :)

Mvh. Christian Øllgaard, Sheffield

Ingen kommentarer:

Send en kommentar