lørdag den 27. oktober 2012

Last Day At The Majestic, Evaluation With B&E & Meadowhall

Fredag d. 26/10 og Lørdag d. 27/10.

Jeg havde på The Majestic et meget vemodigt farvel til Paul Marsh, Dave Mitchell og Dave Jules. Jeg har over de sidste to uger fået mig tre venner herover i Sheffield. Jeg er endda blevet tilbudt, hvis jeg nogensinde skulle komme til Sheffield igen, at kunne låne et værelse hjemme ved Paul. Så flinke og venlige som de har været overfor mig, så ville det ikke være utænkeligt! Dave Mitchell tog i øvrigt et par Sheffield Wednesday udebane-shorts med til mig. De har været brugt af Jermaine Johnson der er Wednesday's højrekant og har været det de sidste 5 år. Når jeg kommer hjem til første fodboldtræning, kunne det godt tænkes de skulle prøves an der :)

Jeg havde iøvrigt den store fornøjelse af at møde Jessica Ennis, en af briternes helt store stoltheder under OL i London i år. Hun vandt guld i Syvkamp ved OL og har vundet masser af medaljer og sat nye rekorder i atletik.

Efter fyraften og efter mødet med Sheffields Stolthed skulle vi alle 6 mødes i Meadowhall med B&E's John og Richard. Vi fik vores aftensmad sammen med dem, hvor vi også skulle udfylde noget evaluerende for vores tur og oplevelser herover. De spurgte meget ind til helhedsindtrykket vi har for turen, men også om de små ting vi har oplevet herover. Jeg har absolut ingenting af negative ting at fortælle om da alt har været efter mine tanker og forventninger.

I dag har vi været ude med vores værtsfamilie i Centertainment for at spille minigolf sammen og hygge os på vores sidste hele dag. Vi kørte derefter ud til Meadowhall og fik noget middagsmad. Vi mødte også de andre fire derude og vi fik handlet lidt ind i de 280 butikker der er at finde i centret. Meadowhall får i øvrigt besøg af 25 millioner mennesker hvert år!

Imorgen er det hjemrejse dag og vi skal have pakket, sagt farvel til familien, og ud til lufthavnen i Manchester. Der vil komme en sidste opdatering imorgen inden afrejse fra Sheffield :)

Mvh. Christian Øllgaard, Sheffield


Et farvel-billede sammen med, fra venstre, Paul Marsh, Dave Jules og Dave Mitchell - og de udebaneshorts fra Sheffield Wednesday som Mr. Mitchel så venligt havde taget med til mig! :)

 
Jessica Ennis som jeg mødte nede i Sheffield midtby, nær Ecclesall Road :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar